150 de euro pe luna primesc cei care vor sa-si cumpere masina in leasing. In schimb masinile sunt inscriptionate cu reclame.
Firma SC "Autopres" SRL a inceput activitatea la inceputul anului si potrivit patronului, Biro Robert Matyas, are deja "140-150 de masini in Cluj, 10-12 in Satu Mare si alte 10-12 in Zalau". Bussines-ul este gandit sa aduca comisioane pe de o parte de la dealerii de autoturisme, compania
avand parteneriate cu Seat, Skoda, Opel si VW, iar pe de alta de la agentiile de publicitate sau clientii directi. Biro a apreciat ca "atunci cand avem 500 de masini in Cluj, 200-300 in alte orase, ne oprim si suspendam oferta".
Proprietarii masinilor se obliga sa plateasca toate taxele si ratele de leasing la zi, sa mentina masinile curate, sa protejeze suportul publicitar, iar in schimb primesc lunar o suma ce nu poate depasi 150 de euro.
Mai mult, in schimbul acestor bani, posesorii masinilor se obliga sa faca zilnic, mai putin duminica, cel putin 30 de kilometri, iar firma clujeana are dreptul sa le verifice kilometrajul si sa le urmareasca in trafic pentru a se asigura ca respecta aceste obligatii.
Potrivit specialistilor din advertising, suportul publicitar oferit de aceasta societate este unul de nisa, iar produsele care s-ar preta la acest gen de reclama vin din zona "food" sau a telefoniei mobile.
Pierina Vintila, client service manager al agentiei clujene "Vitrina Advertising" a apreciat ca "exista riscul ca numele brandului sa fie asociat cu soferul, iar daca acesta din urma nu este tocmai disciplinat si elegant in trafic, s-ar putea sa ajungem sa-i uram «nesimtitului de la Zapp/Puma/etc» numai urari de sanatate".
RISCURI
Masinile publicitare, concurenta autobuzelor de oras
Suportul este excelent din mai multe puncte de vedere.
In primul rand prin vizibilitate.
Cu o singur