Lanţurile internaţionale de bricolaj au văzut în piaţa românească de profil, insuficient exploatată, o oportunitate de dezvoltare şi au decis să continue expansiunea, anunţând dublarea Lanţurile internaţionale de bricolaj au văzut în piaţa românească de profil, insuficient exploatată, o oportunitate de dezvoltare şi au decis să continue expansiunea, anunţând dublarea sau chiar triplarea numărului de magazine, cu investiţii de ordinul a sute de milioane de euro, pe termen lung. Primul intrat pe piaţa românească, Bricostore, a anunţat inaugurarea, în acest an, a două noi magazine, investiţia pentru fiecare unitate fiind de 10 milioane de euro, după ce, în 2006, şi-a mărit portofoliul cu încă două magazine, unul în Bucureşti Băneasa şi al doilea în Constanţa, în cadrul Centrului Comercial TOM. "Pentru toamna lui 2007, Bricostore România a prevăzut inaugurarea a două magazine, respectiv la Târgovişte şi la Piteşti. Expansiunea Bricostore pe piaţa românească va continua cu inaugurarea a câte trei până la cinci magazine pe an, în funcţie şi de planurile reţelelor de hipermarketuri cu care ne vom învecina, dar şi de preţurile practicate pe piaţa imobiliară, care reprezintă o provocare pentru toţi retailerii de pe această piaţă în momentul de faţă" , a declarat Isabelle Pleska, director general Bricostore România. Trecând de la cinci magazine în 2005, la şapte în 2006, şi beneficiind de dinamica şi de succesul din domeniul bricolajului, Bricostore România şi-a multiplicat practic cifra de afaceri, dublându-şi rezultatele de la an la an. "De fapt, 2006 a fost un an favorabil pentru domeniul distribuţiei bricolajului, pentru că am beneficiat de dinamica importantă a pieţei imobiliare, dar şi, de asemenea, de renovările vechilor apartamente şi de construirea şi amenajarea de noi locuinţe, in zone rezidenţiale", mai spun oficialii companiei. Pe segmentul do it yourself, în