Bayerische Motoren Werke (BMW), cel mai mare producator de automobile de lux din lume, se asteapta ca profitul brut sa avanseze in 2007 pentru al doilea an consecutiv, pe fondul vanzarilor noilor versiuni de automobile sport-utilitare si modelelor Mini si Seria 1, scrie Bloomberg. BMW a lansat noile versiuni ale modelelor sport-utilitare X3 si X5 si automobilul Mini anul trecut ca reactie la modelele introduse de divizia Mercedes-Benz a DaimlerChrysler, vizand vanzari record de peste 1,4 milioane de automobile in acest an. Cresterea preturilor la materii prime va avea un impact mai redus asupra castigurilor companiei in acest an, considera CEO-ul companiei, Norbert Reithofer. In 2006, profitul brut al BMW a crescut cu 3%, pana la 3,75 miliarde de euro. Profitul net a avansat cu 28%, pana la 2,87 miliarde de euro, de la 2,24 miliarde de euro in 2005, in timp ce veniturile au fost cu 5% mai mari, pana la 49 miliarde de euro. Bayerische Motoren Werke (BMW), cel mai mare producator de automobile de lux din lume, se asteapta ca profitul brut sa avanseze in 2007 pentru al doilea an consecutiv, pe fondul vanzarilor noilor versiuni de automobile sport-utilitare si modelelor Mini si Seria 1, scrie Bloomberg. BMW a lansat noile versiuni ale modelelor sport-utilitare X3 si X5 si automobilul Mini anul trecut ca reactie la modelele introduse de divizia Mercedes-Benz a DaimlerChrysler, vizand vanzari record de peste 1,4 milioane de automobile in acest an. Cresterea preturilor la materii prime va avea un impact mai redus asupra castigurilor companiei in acest an, considera CEO-ul companiei, Norbert Reithofer. In 2006, profitul brut al BMW a crescut cu 3%, pana la 3,75 miliarde de euro. Profitul net a avansat cu 28%, pana la 2,87 miliarde de euro, de la 2,24 miliarde de euro in 2005, in timp ce veniturile au fost cu 5% mai mari, pana la 49 miliarde de euro.