Am făcut bine sau am făcut rău că, după bulversanta apariţie a Ziarului de Mureş, un săptămânal de investigaţii, neconform cu obiceiurile jurnalistice ale Mureşului, urât şi iubit în acelaşi timp, controversat, dar citit, exploziv, dar aşteptat cu sufletul la gură de cititori… Deci am făcut bine sau am făcut rău prin crearea în 16 martie 2004 a unui cotidian de informaţii local, cu mini-redacţii la Sighişoara şi Reghin, cu alţi redactori, în altă locaţie, cu altă structură, cu un alt tip de scriitură, cu un alt layout?! În consecinţă un cotidian nou-nouţ, primul color şi primul care a adus marile agenţii de publicitate din Bucureşti în Tg. Mureş. Rămâne o întrebare la care dumnevoastră, cititorii, ne daţi un răspuns în fiecare zi cupărând ziarul sau citindu-l pe net; chiar mai mult, urmărind jurnalele radio şi TV a doua zi cu ştirile noastre şi primind în casele dumneavoastră, la locurile dumneavoastră de muncă cele mai noi informaţii din acest judeţ. Astăzi, să lansezi un cotidian local ai nevoie de cel puţin 300.000 euro. A fost bine sau nu, cert este că Zi de zi creşte neîncetat în ciuda faptului că mai avem mult de lucru atât în dezvoltarea locaţiilor de difuzare, cât şi la paginile de mica publicitate şi anunţuri comunitare. Simţim lipsa ştirilor despre comunităţile oraşelor mici şi ale comunelor, dar important este să ne asumăm aceste lipsuri şi să păşim în al patrulea an de viaţă, optimişti, încrezători şi mereu în slujba celor care vor să se informeze tradiţional pe hârtie scrisă, cât şi prin
intermediul celui mai la îndemână vehicul media, internetul.
Am făcut bine sau am făcut rău că, după bulversanta apariţie a Ziarului de Mureş, un săptămânal de investigaţii, neconform cu obiceiurile jurnalistice ale Mureşului, urât şi iubit în acelaşi timp, controversat, dar citit, exploziv, dar aşteptat cu sufletul la gură de cititori… Deci am făcut bine