Odata ajunsi in scaunele pe care le rivnesc insa, ii loveste brusc uitarea, indolenta sau pur si simplu nu-si vad decit de interesele personale sau de gasca.
Cite din portretele ce pot fi incadrate intre jaloanele din frazele de mai sus nu se potrivesc la fix consilierilor comunali, orasenesti, municipali sau judeteni pe care-i cunoasteti?
Daca s-ar face un minim inventar, despre citi dintre acestia s-ar putea spune c-au avut vreo propunere constind intr-un cit de mic proiect de hotarire in folosul dumneavoastra, al celor care i-ati votat si de pe spatele carora isi incaseaza salarii sau indemnizatii de sedinta nu tocmai neinsemnate ca valoare?!
Tocmai de aceea initiativa legislativa a Asociatiei pentru Drepturile Omului - Lider - din Tirgu Mures care a cerut MAI modificarea Legii 215/2001 a adminstratiei publice locale astfel incit alesii care nu au avut nici o initiativa timp de sase luni sa-si piarda mandatele, ar fi foarte probabil una agreata de multi romani.
Asa cum puteti citi in editia de astazi a Ziarului de Vrancea, solicitarea suspomenitei organizatii neguvernamentale vine ca urmare a analizarii activitatii mai multor consilii locale si judetene din mai multe judete, printre care si Vrancea, soldata cu edificatoare concluzii.
Astfel, dupa monitorizarea a 22 consilii locale din Romania, s-a constatat ca din 9.074 de hotariri adoptate, doar 442 au fost initiate de consilierii locali. La nivelul celor 15 consilii judetene analizate, din 1815 hotariri adoptate, doar 55 au fost initiate de consilierii judeteni, adica mai putin de 5%. Datele analizate au vizat perioada octombrie 2005 - octombrie 2006.
Vrancea se incadreaza pe deplin in aceasta statistica, iar "Yes-man-ii" lui Oprisan din Consiliul Judetean sau lunecosii cons