Anul trecut compania a vandut 47.500 de unitati
Strategia de vanzari se bazeaza pe scaderea preturilor
Importatorul auto Porsche Romania a revizuit in crestere obiectivul de vanzari pentru acest an, de la 47.500 unitati la circa 50.000, cu 15% mai mult decat in 2006, in principal pe baza marcilor Skoda si Volkswagen, a declarat miercuri agentiei Mediafax directorul general al companiei, Brent Valmar.
"Incercam sa fortam in acest an bariera de 50.000 de unitati. Suntem incurajati de vanzarile din primele doua luni, cu 3.000 de unitati mai mari decat cele din perioada similara a anului trecut. Cresterea vanzarilor va fi sustinuta, in principal, de modelele de volum Skoda si Volkswagen, in conditiile in care segmentul D (premium) este in regres", a spus Valmar.
Compania a vandut anul trecut 43.451 de masini, potrivit propriilor date. Cifra de afaceri a Porsche Romania va urca in acest an cu 7-8%, a prognozat Valmar.
Reprezentantii importatorului general al marcilor Audi, Skoda, Volkswagen, Seat si Porsche au prognozat, in luna noiembrie a anului trecut, ca firma va inregistra, in 2006, o cifra de afaceri de circa 658 milioane euro, in crestere cu 17%.
"Cresterea cifrei de afaceri nu va fi proportionala cu cresterea vanzarilor, pentru ca presiunea pe pret va fi mai mare in acest an si vom veni cu preturi mai mici", a continuat Valmar.
Referindu-se la taxa de prima inmatriculare auto, introdusa la inceputul acestui an de autoritatile romane si criticata de autoritatile de la Bruxelles, reprezentantul Porsche Romania, care detine si functia de presedintre al Asociatiei Producatorilor si Importatorilor de Automobile, a aratat ca aceasta va fi mentinuta, insa ar putea fi redus cuantumul taxelor pentru masinile foarte vechi, considerat prea ridicat. "Am putea fi nevoiti sa reducem taxa pentru masinile foarte vechi, insa aceasta