Regis Mougel, directorul general al Auchan Romania: Recent am initiat un program de exporturi pentru produsele furnizorilor locali, propunand unor producatori autohtoni cu traditie sa-si listeze produsele nu doar in reteaua noastra din Romania, ci si in alte tari din Europa pe care noi activam. Regis Mougel, directorul general al retelei de hipermarketuri Auchan Romania, spune ca lipsa investitiilor in promovare si cresterea importurilor directe fac parte din strategia de micsorare a preturilor la raft.
Grupul francez Auchan, intrat anul trecut pe segmentul tot mai competitiv al hipermarketurilor, este singurul retailer fara un catalog de prezentare a ofertei de produse.
"Promovarea magazinului nu ar face decat sa ne ridice costurile, care intr-un final se vor resimti in preturile la raft ale produselor, lucru pe care nu ni-l dorim", explica Regis Mougel.
Hipermarketul Auchan Titan are un flux saptamanal de peste 100.000 de persoane in prezent, potrivit datelor companiei.
"Politica de preturi cu discount generalizat este cea care atrage cel mai mult clientii, si nu cele cateva panouri stradale in care ne promovam magazinul", spune Mougel.
"Trei sferturi din locuitorii zonei in care este amplasat magazinul Auchan Titan au venituri foarte mici, ceea ce explica faptul ca, pentru ei, o reducere chiar si de 0,1 lei la pretul unui produs este importanta, pentru ca le permite sa faca economii la nivelul intregului cos de cumparaturi. Multi dintre clienti sunt dispusi sa se deplaseze la un magazin situat mai departe de casa, pentru astfel de economii", argumenteaza managerul.
Retailerul francez Auchan isi va dezvolta o retea de hipermarketuri pe piata locala intr-un ritm de doua magazine noi pe an, in primii doi ani extinderea fiind mai agresiva.
Auchan Romania va ajunge la doua unitati in Bucuresti si alte trei in Pitesti, Clu