Dupa ce a incheiat pe locul al treilea in 2005 si pe pozitia a doua in 2006, SEAT Sport incepe sezonul 2007 din World Touring Car Championship (WTCC) cu un singur tel - sa-si imbunatateasca rezultatul cu un loc pentru al treilea an consecutiv si sa castige, in premiera, titlul mondial al constructorilor. Curitiba este un circuit rapid, denivelat si dificil, amplasat pe un platou aflat la 932 metri deasupra nivelului marii, ceea ce-i confera un statut deosebit ca etapa de inceput a sezonului. De asemenea, Curitiba va consemna si primul start lansat pentru o cursa din WTCC, in timp ce plecarea in mansa a doua se va da de pe loc. Acest format va fi acelasi la toate etapele ce vor compune stagiunea 2007 a Campionatului Mondial de Turisme.
Daca luam ca punct de reper cursa inaugurala de anul trecut, atunci circuitul de la Curitiba - unul cu noua viraje - este locul ideal pentru inceputul campaniei SEAT Sport. In prima cursa din 2006, cinci masini SEAT León s-au plasat pe unul din primele sase locuri, victoria revenindu-i lui Jordi Gené (Spania), care a doborat si recordul pe un tur pentru categoria S2000. Gabriele Tarquini (Italia) a debutat pe pista de la Curitiba in 2006 alaturi de SEAT Sport, reusind - gratie locurilor al patrulea, respectiv al cincilea - o serie de 10 clasari in puncte. Yvan Muller (Franta) a concurat cu un balast de succes ce a cantarit 55 kilograme, dar cu 45 kg mai putin va reusi sa gaseasca reglajul optim pentru a nu mai percuta zonele de protectie, cele care i-au compromis evolutia in 2006. Debutant in WTCC, Michel Jourdain Jr. (Mexic) este in cautarea succesului si in turisme, dupa ce a avut evolutii onorabile in IndyRace League, ChampCar si NASCAR.
Dupa ce a incheiat pe locul al treilea in 2005 si pe pozitia a doua in 2006, SEAT Sport incepe sezonul 2007 din World Touring Car Championship (WTCC) cu un singur tel - sa-si imbunatateas