» Patiseria French Bakery respecta metodele si ingredientele traditionale frantuzest
» Conceptul cosmopolit de succes a dus la extinderea afacerii
» Atmosfera cocheta si designul prietenos fac clienti fideli printre ex-pats si gay
Patiseriile-cafenele French Bakery au la baza un concept istet si impecabil executat. Ar fi putut sa se cheme "Patisserie franIaise" si sa mizeze numai pe nostalgia romanilor fata de Micul Paris. Dar se cheama French Bakery si astfel cumparati nu doar un croissant traditional, ci unul care va maguleste ca traiti intr-un Bucuresti cosmopolit si contemporan, o varianta mai rafinata de gustare decat cele oferite de Sandwich Factory sau Snack Attack.
Afacere à la carte
Pornit in urma cu doi ani de Dinu Cismarescu impreuna cu fratele sau si stilista Venera Arapu, conceptul French Bakery se bazeAza in primul rand, cum promite sloganul pattiserie fine pur beurre, pe patiseria traditionala frantuzeasca. Dinu Cismarescu locuieste mai mult la Paris, iar fratele lui in Statele Unite, astfel ideea de a prelua importul patiseriei frantuzesti venind natural, cei doi avand si experienta restaurantului "Balthazar". Afacerea a fost realizata cu sprijinul Asociatiei brutarilor si patiserilor francezi "Métiers de la Bouche" si cu ajutorul firmei de consultanta CC Dessert, specializata in prezentarea produselor de patiserie, brutarie si cofetarie in afara Frantei si condusa de doi chefs patisseurs. "Obiectivul nostru a fost acela de a oferi unui client la Bucuresti un croissant identic cu cel pe care si l-ar fi cumparat pe Champs Elysées, la Paris", ne spune Toma Ciurea, brand managerul cafenelelor-magazine French Bakery.
Cea mai mare parte din vanzarile magazinelor French Bakery este take-away-ul, produsele oferind o alternativa fina pentru gustarea din pauza de pranz. Quiche, tartele tradition