Anul 2007 situează România într-un context european competitiv, în care nevoile companiilor s-au diversificat considerabil. Pe piaţa muncii, sectorul locurilor de muncă a crescut exponenţial, iar nevoia de specialişti a angajatorilor este tot mai acută.
Un studiu intern al pieţei evenimentelor de carieră organizat de Career Management împreună cu Centrul de Resurse pentru Societatea Civilă a indicat, în 2006, o cifră financiară de 600 de mii euro. Cercetarea a avut ca scop cunoaşterea mediului de afaceri în vederea organizării Târgul de Cariere Bucuresti (TCB), în perioada 27-28 Aprilie 2007, în Piaţa Revoluţiei din Bucureşti.
Studiul a presupus monitorizarea şi analizarea a cinci evenimente de carieră pentru tinerii profesionişti din mediul urban, organizate în Bucureşti, a evenimentelor organizate de instituţii non-guvernamentale, precum şi a manifestărilor cu acelaşi profil din provincie. Au fost luate în calcul variabile precum numărul companiilor implicate, tarifele de participare dar şi evaluarea costurilor pentru fiecare eveniment.
Referindu-se la piaţa evenimentelor de carieră din 2007, Mihai Manole, Event Manager TCB a declarat că "anticipăm o nevoie crescută de comunicare şi interacţiune din partea mediului privat. Avem informaţii referitoare la organizarea a şase evenimente naţionale reprezentative în 2007, la care vor participa peste 300 de companii din diferite regiuni ale ţării. Pentru prima dată, piaţa acestor evenimente de nişă va depăşi 1.250.000 de euro, existând un potenţial enorm de creştere în următorii cinci ani."
TCB va avea loc în perioada 27-28 aprilie 2007 în Piaţa Revoluţiei din centrul capitalei şi va prezenta ofertele de muncă a peste 100 de companii. Ca o premieră pentru România, evenimentul va implementa un concept profesionist menit să încurajeze interacţiunea dintre angajatori şi candidaţi.
Vineri, 16