Bere Mures, al doilea producator cu capital autohton de pe piata berii, va investi peste 1,2 milioane de euro net in promovarea brandului Neumarkt, pozitionat pe segmentul berii la PET.
Bere Mures a incheiat un contract cu agentia de publicitate Starlink Media, in valoare de 700.000 de euro prin intermediul caruia producatorul incredinteaza strategia de comunicare a brandului Neumarkt pe o perioada de un an. Starlink Media a castigat acest contract in urma unei licitatii organizate de Bere Mures, celelalte companii care au participat la licitatie fiind Vitrina, Co.Ge.P si Reset Media, potrivit informatiilor furnizate de agentia Starlink Media.
"Vom investi anul acesta aproximativ 1,2 milioane de euro in promovarea brandului Neumarkt. Noua campanie pentru Neumarkt va debuta in aceasta primavara si va fi prezenta pe principalele canale de comunicare", a declarat Virgil Mailat, directorul general si unul dintre actionarii companiei.
Compania muresana va investi in acest an 14 milioane de euro, trei milioane de euro fiind alocate doar activitatilor de marketing. "Investitiile vor fi directionate spre achizitionarea unei linii noi de imbuteliere cu o capacitate de 25.000 de hectolitri pe ora, a unei noi linii de fierbere si in modernizarea completa a centralei de frig", a declarat Gheorghe Grec, actionar al Bere Mures. Prin intermediul investitiei in linia de fierbere, care se va ridica la 5 milioane de euro, Bere Mures isi va creste pana la sfarsitul acestui an capacitatea de productie la 2 milioane de hectolitri anual.
In 2006, Bere Mures a inregistrat o cifra de afaceri de aproximativ 60 mil. euro si un volum de productie de 1,35 milioane de hectolitri, in crestere cu 24% fata de cantitatea realizata in 2005.
Anul trecut, companiile din industria berii au fost printre cei mai mari investitori in publicitate de pe piata locala, ocupand