Compania de publicitate a înregistrat în 2006 o cifră de afaceri de 5,5 milioane de euro şi vizează pentru anul în curs atingerea unui nivel de şase milioane de euro Vitrina Compania de publicitate a înregistrat în 2006 o cifră de afaceri de 5,5 milioane de euro şi vizează pentru anul în curs atingerea unui nivel de şase milioane de euro Vitrina Advertising, companie de publicitate cu capital integral românesc, împlineşte în toamnă 15 ani de activitate. Anul 1997 a reprezentat momentul extinderii la nivel naţional prin deschiderea unei reprezentanţe în Capitală. Decizie majoră, care în timp a adus în portofoliul companiei clienţi importanţi care asigură în prezent 25% din total. Extinderea în această zonă este una dintre priorităţile anului în curs, în condiţiile în care aici se învârt marile bugete de advertising. "În prezent, portofoliul agenţiei cuprinde aproximativ 50 de clienţi. Aproximativ 25% din aceştia sunt din Capitală, dar, ca volum, poziţia lor este mult mai importantă", a declarat, pentru Adevărul, directorul general Vitrina, Mihaela Rus. Extinderea, determinată de clienţi Deschiderea unui punct de lucru în capitala ţării a fost determinată în mare măsură şi de clienţii pe care Vitrina din Cluj îi avea deja în portofoliu. Mihaela Rus spune că reprezentanţa a fost, iniţial, un sprijin în derularea clienţilor existenţi în portofoliu, majoritatea companii cu sediul principal în afara Bucureştiului, dar care deja începuseră să-şi deschidă, la rândul lor, reprezentanţe în Capitală. În scurt timp însă, reprezentanţa şi-a făcut propriul portofoliu, printre aceştia numărându-se, în prezent, clienţi importanţi precum REAL, Autoritatea Naţională pentru Turism (ANT), Danfoss România, Raiffeisen Banca pentru Locuinţe şi Romstal. "La nivel naţional, în 2006 i-am avut ca principali clienţi pe Banca Transilvania, BT Asigurări, Farmec, Eximtur, Banca Carpatica, Bere