Nu mai e un mister, greul campaniilor negative, cel care transforma aghiazma in pucioasa, linistea in harmalaie si lipsa de caracter in virtute, a poposit pe meleagurile liberale. Arthur Finkelstein, legendarul killer politic ale carui victorii electorale baga spaima in oponenti, se ocupa, cu succes vizibil, de Calin Popescu Tariceanu.
In doar trei luni, el a reusit sa-l ingroape pe nesimtite pe "Moliceanu" si in viitor este de presupus ca razgandeala va deveni echivalentul diplomatiei si echilibrului in politica. Reteta Finkel este deja testata: ataca adversarul fara sa-i dai timp sa respire si lanseaza mesaje
pana la satietate! Inspaimanta, distruge si provoaca criza dupa criza! Sufocat, electoratul va cersi putina stabilitate si liniste. Daca primele efecte se vad deja la nivelul premierului, ele sunt relative in ce priveste esalonul doi din partid. Aici pare sa fie marea problema.
Mesajele muncite in laboratorul din Bucuresti al lui Finkelstein in solda PNL doar in c sunt anihilate in timp-record, uneori cateva ore, de Orban, Nicolai si Antonescu. Toate teoriile si strategiile "Excelentei Sale", asa l-a numit Orban pe maestrul Finkel, se fac praf si pulbere cand acest faimos trio face vocalize la televizor.
Arthur Finkelstein e bun si scump pe masura. Sumele pe care le-a cerut pentru campaniile lui Nixon, Reagan, Bush, Netanyahu si Sharon sunt de milioane de dolari. Din ceea ce se stie, pentru Tariceanu percepe peste un milion de euro. Scump e si celalalt strateg, Tal Silberstein, care a lucrat si pentru premierii Ehud Barak si Adrian Nastase, al carui tarif nu e mult diferit de cel al lui Finkel.
Acestora li se mai adauga israelianul Gil Birger, romanul Dan Andronic, care prin firma sa One Communication a facut campania PSD din 2005, plus mai vechii Dorel sandor si Alfred Bulai, angajati la guvern. @N_P