Divizia de vânzări Real a grupului METRO şi-a consolidat poziţia atât pe piaţa natională, cât şi la nivel internaţional prin intrarea pe piaţa românească, dar şi prin preluarea lanţurilor de magazine concurente, Wal-Mart în Germania şi Geant în Polonia. Vânzările de la Real şi Extra au crescut cu 4,6 %, atingând 10,4 miliarde de euro. O parte importantă din profit, 44 de milioane de euro, este asociat repoziţionarii companiei, prin achiziţionarea Wall-Mart Germania şi Geant Polonia. Reţeaua dezvoltată de Real în România include la momentul actual 9 magazine în format hypermarket, cu 4500 de angajaţi, cifra de afaceri la nivelul anului 2006 ridicându-se la 82 milioane de euro. ''Am reusit performaţa ca în numai zece luni de la intrarea pe piaţa românească să deschidem 8 hipermarketuri real,- în 2006 deşi în planul iniţial era prevăzut un număr mai mic. Succesul înregistrat în oraşele unde suntem prezenţi: Timişoara, Constanţa, Oradea, Sibiu, Craiova, Satu Mare, Brasov, Tg. Mureş şi Baia Mare, ne-au determinat să acceleram ritmul astfel încât pana la sfârşitul lui 2008 să avem deschise în total 21 de hipermarket-uri real,-operţionale în România'' a declarat Tjeerd Jegen, Managing Director real,- Hypermarket România. (I.O.)
Divizia de vânzări Real a grupului METRO şi-a consolidat poziţia atât pe piaţa natională, cât şi la nivel internaţional prin intrarea pe piaţa românească, dar şi prin preluarea lanţurilor de magazine concurente, Wal-Mart în Germania şi Geant în Polonia. Vânzările de la Real şi Extra au crescut cu 4,6 %, atingând 10,4 miliarde de euro. O parte importantă din profit, 44 de milioane de euro, este asociat repoziţionarii companiei, prin achiziţionarea Wall-Mart Germania şi Geant Polonia. Reţeaua dezvoltată de Real în România include la momentul actual 9 magazine în format hypermarket, cu 4500 de angajaţi, cifra de afaceri la nivelul anului 2006