In 2006, compania a inregistrat cu 50% mai mult fata de 2005
Naivitatea romanilor le-ar putea aduce inca 25% in 2 luni
UE interzice practicile inselatoare si agresive
Pentru ca, in Romania, nu exista o lege care sa interzica practicile comerciale incorecte, aceasta fiind inca in faza de proiect, mari companii internationale gasesc "oportunitati de afaceri" in tara noastra, in urma carora sa le creasca cifra de afaceri. Este si cazul companiei americane Amway, care a anuntat ieri ca a inregistrat in 2006 "o cifra de afaceri de 102,8 milioane lei, cu 50% mai mult fata de anul precedent".
In opinia lor, explicatia acestui castig este simpla: datorita diversificarii gamei de produse si a investitiilor in cercetare si dezvoltare. Anuntand ca primele doua luni ale acestui an indica o noua crestere de 25%, oficialii companiei sustin ca rezultatele se datoreaza "atat interesului sporit al consumatorilor romani pentru produsele noastre, cat si dezvoltarii portofoliului de produse din gamele Frumusete si Sanatate”.
Sistem multi-level-marketing...
Dupa cum sustine comunicatul Amway Romania Marketing SRL, compania comercializeaza "in sistem multi-level-marketing produse pe diverse segmente: suplimente alimentare cu continut de vitamine si minerale, produse de uz casnic, produse cosmetice pentru ingrijirea tenului si machiaj, produse de ingrijire personala si parfumuri".
Asa sustin ei: "In sistem multi-level-marketing". Adica nu este nimic ilegal, nu folosesc practici comerciale incorecte (si este normal avand in vedere ca, in tara noastra, nu exista nicio lege care sa reglementeze aceste practici incorecte) si nu este vorba despre un sistem piramidal.
E adevarat ca exista un proiect de lege, dar acesta a fost respins in luna octombrie a anului trecut de catre Consiliul Superior al Magistraturii, fiind retrimis