Potrivit unui studiu de specialitate, aproximativ 300.000 de bucureşteni merg într-unul dintre hipermarketurile Capitalei Cei mai mulţi bucureşteni aleg pentru cumpărăturile de zi cu zi Potrivit unui studiu de specialitate, aproximativ 300.000 de bucureşteni merg într-unul dintre hipermarketurile Capitalei Cei mai mulţi bucureşteni aleg pentru cumpărăturile de zi cu zi hipermarketul care este mai aproape de casă. În weekend, este preferat cel care, deşi este mai departe, are o ofertă mai bogată. Totul se rezumă la timpul petrecut la cumpărături. Pentru clienţii mai tineri ai acestui tip de magazin, important este însă ca locaţia să fie accesibilă pentru că scopul ţine mai mult de întâlnirile cu prietenii, decât de târguieli. "Dacă am mai mult timp, merg şi ca să mă plimb, mai mănânc ceva, mă mai întâlnesc cu prietenii", spune Radu Anghel, 21 de ani, student. Studiul companiei de cercetare psihologică de piaţă, Brand Behaviour, arată că în reţeaua Carrefour, în cele patru locaţii din Capitală, într-o zi lucrătoare, în medie, există 178.395 de vizitatori, în timp ce în weekend, numărul acestora ajunge la aproape 250.000 de persoane. În cele două amplasamente ale reţelei Cora, în timpul săptămânii, sunt peste 115.000 de vizitatori, iar sâmbăta şi duminica sunt peste 175.000. În medie, traficul cel mai mare este înregistrat la sfârşitul săptămânii, între orele 11.00 şi 17.00, în timp ce de luni până vineri, cei mai mulţi bucureşteni se duc la cumpărături între orele 17.00 şi 22.00. "Merg la Cora pentru că este mai aproape de casă, dacă nu am nevoie de prea multe. Dar şi la Carrefour, când am mai mult timp la dispoziţie, pentru că este mai ieftin şi găseşti toate produsele la un loc. De obicei, merg în weekend, de dimineaţă, pentru că apoi se aglomerează prea tare. Cumpăr mâncare, detergenţi, cosmetice", spune Mihaela Mihailă, 25 de ani, reprezentant vânzări IT, care p