ING România a obţinut, la finalul anului trecut, un profit brut de 35 milioane de lei (10,3 milioane de euro), în scădere cu 48,8% faţă de rezultatul lui 2005. Situaţia este rezultatul ING România a obţinut, la finalul anului trecut, un profit brut de 35 milioane de lei (10,3 milioane de euro), în scădere cu 48,8% faţă de rezultatul lui 2005. Situaţia este rezultatul investiţiilor băncii în dezvoltarea reţelei de retail şi pentru clienţii corporate, au anunţat ieri oficialii băncii. Mişu Negriţoiu, directorul general al ING Bank, a afirmat, ieri, că şi-a asumat o scădere a profiturilor pe termen scurt. "Ne-am concentrat pe dezvoltarea reţelei de sucursale bancare pentru companii, dar, mai ales, pe dezvoltarea reţelei de retail banking şi a ofertei de produse pentru populaţie", a adăugat Negriţoiu. Totodată, pentru anul curent nu este exclusă o scădere "asumată" a profitului, având în vedere investiţiile pentru dezvoltare programate. În acelaşi context, directorul general al ING Bank România şi-a manifestat nedumerirea asupra faptului că dezvoltarea agresivă a reţelei teritoriale a băncilor autohtone nu se reflectă în scăderea profitabilităţii. ING România se supune regulilor din Olanda Activele totale ale ING România au crescut până la 7.225 milioane de lei (majorare de 6,5%), în timp ce veniturile totale au urcat cu 15%. Pentru 2007, ING România şi-a propus dublarea veniturilor obţinute din serviciile oferite populaţiei şi firmelor mici, odată cu extinderea reţelei, a declarat Albert Roggemans, CEO Retail ING. În 2006, aproximativ 14% din veniturile ING România au provenit din segmentul de retail. În 2006, portofoliul de total de credite al ING Bank România a crescut cu 38%, în timp ce creditele de retail aproape s-au dublat. Creşterea numărului de clienţi companii mici şi mijlocii şi dezvoltarea sistemului de plăţi şi Cash Management reprezintă alte obiective pen