OBIECTIVE Clal România, parte a celui mai mare asigurător din Israel, îşi propune să intre în topul primelor cinci companii româneşti de asigurări în următorii cinci ani. Pentru a atinge acest obiectiv, compania va trebui să înregistreze creşteri anuale cu mult peste media pieţei, de circa 30%. Clal activează în toate segmentele de asigurări non-life, mai puţin RCA, pentru care încă mai aşteaptă autorizaţia. Israelienii au intrat pe piaţa locală anul trecut, pri
OBIECTIVE Clal România, parte a celui mai mare asigurător din Israel, îşi propune să intre în topul primelor cinci companii româneşti de asigurări în următorii cinci ani.
Pentru a atinge acest obiectiv, compania va trebui să înregistreze creşteri anuale cu mult peste media pieţei, de circa 30%. Clal activează în toate segmentele de asigurări non-life, mai puţin RCA, pentru care încă mai aşteaptă autorizaţia. Israelienii au intrat pe piaţa locală anul trecut, printr-un proiect greenfield, investiţiile depăşind în prezent opt milioane de dolari. „Dezvoltarea unui proiect greenfield îţi oferă avantajul implementării unui sistem avantajos de bonus-mallus în cazul CASCO, de exemplu“, a declarat pentru Capital Zohar Morgan, director general al Clal Romania. De altfel, România a fost prima destinaţie în strategia de extindere în afara Israelului a grupului de asigurări Clal. În România, compania ţinteşte 40.000 de clienţi la finalul celui de-al doilea an de funcţionare, faţă de cei circa 1.000 de asiguraţi din prezent. „Pentru a atrage cât mai mulţi clienţi, am introdus un sistem de service non-stop, un call center computerizat, dar şi un sistem de franşize care să ne permită înlăturarea costurilor operaţionale ridicate, aferente daunelor de mici dimensiuni“, spune Zohar Morgan. Compania mai are în plan vânzarea asigurărilor de sănătate şi de viaţă şi nu exclude segmen