Compania Ascenta, membra a grupului Softwin, va implementa la Cosmote un software dezvoltat de Genesys Telecommunication Laboratories, pentru imbunatatirea activitatii de call-center, informeaza un comunicat al operatorului de telefonie mobila. Investitia efectuata de Cosmote se ridica la peste jumatate de milioan de euro, iar Ascenta va finaliza implementarea sistemului la sfarsitul lunii martie. “Conform valorilor grupului din care facem parte si a importantei acordate sati
Compania Ascenta, membra a grupului Softwin, va implementa la Cosmote un software dezvoltat de Genesys Telecommunication Laboratories, pentru imbunatatirea activitatii de call-center, informeaza un comunicat al operatorului de telefonie mobila. Investitia efectuata de Cosmote se ridica la peste jumatate de milioan de euro, iar Ascenta va finaliza implementarea sistemului la sfarsitul lunii martie.
“Conform valorilor grupului din care facem parte si a importantei acordate satisfactiei clientilor nostri, una dintre prioritatile companiei este sa ofere utilizatorilor sai servicii de calitate superioara. Vom continua sa ne concentram pe imbunatatirea si modernizarea sistemului informatic al centrului de relatii cu clientii pentru a oferi utilizatorilor acces rapid si facil la informatiile de care au nevoie”, a declarat Christos Christopoulos, Director IT al Cosmote Romania si responsabil pentru Sistemele Informationale si Infrastructura de IT a Grupului Cosmote, in toate tarile unde acesta este prezent.
Solutia este destinata reducerii timpului de preluare si de solutionare a apelurilor in call center. Totodata, acesta va permite utilizatorilor acces gratuit la informatii despre facturi, istoricul listei de apeluri si alte detalii despre contul lor. Platforma furnizata de Ascenta este flexibilia si permite extinderea pentru a