Astazi se inaugureaza, la Bucuresti, primul magazin IKEA din Romania. Reactia clientilor este decisiva pentru deschiderea viitoarelor hipermarketuri.
» Prin ce se va impune IKEA pe piata romaneasca? Care sunt avantajele companiei dumneavoastra fata de ceilalti competitori?
— Conceptul IKEA este unic in lume si el functioneaza in momentul de fata in 34 de tari, in peste 250 de magazine. Explicatia este simpla, si anume ca produsele de calitate, cu design functional si cu preturi accesibile, sunt apreciate de majoritatea oamenilor, indiferent de cultura, venit sau statut social. Astfel, IKEA a avut succes deopotriva in tari din Europa si din Asia, inclusiv China si Japonia, dar si in Australia si Statele Unite. De aceea credem ca nici Romania nu se va abate de la aceasta regula. La baza conceptului sta insasi viziunea IKEA, si anume aceea de a imbunatati viata de zi cu zi a cat mai multor oameni, prin produsele oferite.
» Atingerea unui anumit profit va conditiona deschiderea altor magazine IKEA in orasele mari din Romania?
— Deschiderea altor magazine IKEA in Romania va fi determinata in primul rand de reactia cumparatorilor si doar in al doilea rand de atingerea unei anumite cifre de profit.
» Care este oferta magazinului din Bucuresti?
— Vom comercializa un numar de aproximativ 7000 de articole, aceleasi ca peste tot in lume, si anume: mobilier pentru sufragerii, dormitoare, bucatarii, camera copilului, mobilier de birou si de baie, corpuri de iluminat, textile de casa, articole de bucatarie, articole pentru organizarea casei, decoratiuni si articole de gradina. In plus, in cadrul magazinului va exista restaurantul IKEA, care va oferi meniuri cu specific suedez (de exemplu chiftelute suedeze si somon), iar in zona de iesire va exista IKEA Bistro – unde se va putea servi o gustare – si magazinul de delicatese suedeze, de und