(Foto: Monitorul de Cluj)
In cazul in care in 30 de zile sesizarile cu privire la distribuitorul de gaze nu vor fi rezolvate, sucursala Cluj-Napoca va fi inchisa.
Promisiuni finalizate cu amenda
La sediul OJPC Cluj a avut loc o noua intilnire intre reprezentantii institutiei si oficialii E-ON Gaz Romania. Cu toate ca directorii distribuitorului de gaze au venit cu noi promisiuni, inspectorii clujeni au ramas fermi pe pozitie in timp ce au trecut a doua amenda pe procesul verbal: 300 de milioane de lei vechi.
"Au tot promis ca vor rezolva in cel mai scurt timp posibil toate sesizarile pe care le-au facut oamenii din judetul Cluj. Ultima sesizare noi am primit-o chiar ieri“, a precizat directorul executiv al OJPC Cluj, Mircea Avram.
Potrivit acestuia, "intilnirea de ieri a fost cea mai promitatoare dintre toate intilnirile de pina acum“, cu toate ca s-a lasat la final cu o amenda. Printre neregulile pentru care firma a fost sanctionata se numara in continuare cozile infernale la care clujenii stau in fiecare luna in preajma zilei de 15 pentru a-si plati factura.
De asemenea, nici problema facturilor "umflate“ si emise prea tirziu nu a fost rezolvata in totalitate.
Incasari la domiciliu
Amenda dictata ieri a fost a doua pe care distribuitorul de gaz a primit-o din partea inspectorilor clujeni, de altfel singurii inspectori din tara care au amendat pina in prezent firma. Potrivit directorului OJPC Cluj, la a treia sanctiune, E-ON Gaz se va alege cu casieriile inchise, caz in care plata facturilor le va ridica adevarate probleme oamenilor.
"In cazul in care se ajunge la inchiderea sucursalelor, ei vor fi obligati sa-si angajeze oameni care sa se plimbe la consumatori cu chitantierul pen