(Foto: Ziarul de Sibiu)
Ministerul Transporturilor a confirmat: contractul cu Todini, pentru executarea variantei ocolitoare a Sibiului, a picat. Lucrarile la centura Sibiului se amana pe termen nedeterminat. Neoficial, reprezentantii Companiei Nationale de Autostrazi si Drumuri Nationale spera ca in trei-patru luni, sa fie contractat un nou executant. Procedurile complicate contrazic, insa, aceste sperante.
Parlamentarii Sibiului, neputinciosi in fata situatiei nou create. ZIARUL de Sibiu va prezinta istoria lucra(tu)rilor ce au dus la acest esec.
Dupa cateva luni in care informatiile referitoare la mersul lucrarilor la varianta ocolitoare au lipsit cu desavarsire, Ministerul Transporturilor a anuntat, cu jumatate de gura, solutia - o noua licitatie. „Tot ceea ce va pot spune este faptul ca, in momentul de fata, contractul cu cei de la Todini este in reziliere.
Ce se va intampla? Se va intra pe proceduri pentru organizarea unei noi licitatii”, a declarat Alin Ionescu, purtatorul de cuvant al ministrului Transporturilor, Constructiilor si Locuintei.
Contactata de ZIARUL de Sibiu, Dorina Tiron, directoarea Companiei Nationale de Autostrazi si Drumuri Nationale (CNADN) a anuntat ca va emite o declaratie oficiala abia saptamana viitoare. Insa a confirmat faptul ca firma Todini a fost scoasa din santierul centurii ocolitoare a Sibiului.
Mai important, insa, este termenul in care vor putea fi reluate lucrarile la centura Sibiului. Neoficial, reprezentantii CNADN sustin ca, in trei-patru luni, varianta ocolitoare ar putea avea un nou constructor. Specialistii din constructii sustin insa, ca termenul acesta s-ar putea prelungi de la sase luni la trei ani.
"Timp de cateva luni, am incercat sa resuscitam un mort. Am tot incercat sa pun