Bertelsmann, cea mai mare companie media din Europa, a declarat pentru 2006 un profit de doua ori mai mare decat in anul precedent, crestere datorata vanzarii diviziei de muzica Vivendi si achizitiilor de active din domeniul publicatiilor, scrie Bloomberg. Profitul net s-a apreciat la 2,42 miliarde de euro, de la 1,04 miliarde de euro in 2005. Vanzarile au crescut cu 7,9%, la 19,3 miliarde de euro. "Bertelsmann nu a fost niciodata mai profitabil", a declarat Gunter Thielen in cadrul conferintei anuale de presa. "Deja ne pregatim pentru urmatoarea perioada de crestere", a declarat el, adaugand ca profitul operational si vanzarile vor continua sa creasca in 2007 si 2008. Vanzarea diviziei Vivendi a ajutat la rascumpararea unui pachet de actiuni de 25,1% de la Groupe Bruxelles Lambert pentru 4,5 miliarde euro. Incepand cu 2008, Bertelsmann doreste sa investeasca anual intre 1,2 si 1,5 miliarde euro in achizitii, conform declaratiilor directorului financiar Thomas Rabe. In 2007 nu sunt programate investitii. Bertelsmann, cea mai mare companie media din Europa, a declarat pentru 2006 un profit de doua ori mai mare decat in anul precedent, crestere datorata vanzarii diviziei de muzica Vivendi si achizitiilor de active din domeniul publicatiilor, scrie Bloomberg. Profitul net s-a apreciat la 2,42 miliarde de euro, de la 1,04 miliarde de euro in 2005. Vanzarile au crescut cu 7,9%, la 19,3 miliarde de euro. "Bertelsmann nu a fost niciodata mai profitabil", a declarat Gunter Thielen in cadrul conferintei anuale de presa. "Deja ne pregatim pentru urmatoarea perioada de crestere", a declarat el, adaugand ca profitul operational si vanzarile vor continua sa creasca in 2007 si 2008. Vanzarea diviziei Vivendi a ajutat la rascumpararea unui pachet de actiuni de 25,1% de la Groupe Bruxelles Lambert pentru 4,5 miliarde euro. Incepand cu 2008, Bertelsmann doreste sa investeasca