Magazinul IKEA a fost vizitat in prima zi de functionare de peste 12.000 de persoane, inregistrand vanzari de 1,42 milioane de lei, echivalentul a 350.000 de euro, se arata intr-un comunicat al companiei. Preferintele cumparatorilor s-au indreptat spre articolele expuse in departamentul de accesorii si decoratiuni.
Astfel, din cele aproximativ 63.500 de articole vandute, 50.600 au fost din categoria accesorii, iar diferenta de 12.900 fiind piese de mobilier.
Cele mai bine vandute produse au fost farfuriile, peste 5.000 de bucati, urmate de tigai, peste 1.000 de bucati vandute, si de jucariile de plus, peste 500 de bucati.
Restaurantul din interiorul magazinului a vandut in prima zi aproximativ 1,5 tone de chiftelute suedeze, 35.000 de chiftelute, iar bistroul suedez a comercializat peste un kilometru de „hot-dogs”, 6.000 de bucati.
IKEA in Romania
Primul magazin IKEA din Romania, situat in interiorul Zonei Comerciale Baneasa a fost inaugurat miercuri.
Compania estimeaza ca in primul an de functionare va avea un milion de cumparatori, fiecare client urmand sa cheltuiasca in medie 30 - 50 de euro in noul magazin. Ceea ce ar inseamna vanzari de circa 30-50 milioane de euro in aceasta perioada.
IKEA Romania a alocat pentru acest an un buget de marketing de 2,5 milioane euro, dintre care 1,5 milioane euro reprezinta costurile catalogului de prezentare.
Magazinul, situat in cadrul Zonei Comerciale Baneasa, pune la dispozitia clientilor o gama de peste 7.000 de articole de mobilier si accesorii care acopera toate ariile casei: sufragerie, bucatarie, dormitor, birou, camera de baie sau camera copilului, dar si textile de casa, corpuri de iluminat, articole pentru depozitare, articole pentru bucatarie sau accesorii si decoratiuni pentru gradina.
Investitii
Suma t