Ca CEO la Piaget din decembrie 1999, Philippe Leopold-Metzger este genul de manager multicultural care calatoreste extrem de mult in interes de afaceri. Are deja doua pasapoarte, unul francez si unul american. La fel de "exclusivist" ca si firma pe care o reprezinta, acesta nu renunta niciodata la ceasul si la butonii Piaget. Si daca majoritatea costumelor sale sunt de culoare neagra, camasa si cravata se disting mereu prin nuante vii.
Leopold-Metzger s-a nascut in 1954, in New York. Dupa ce a absolvit Kellog School of Business din Chicago, si-a inceput cariera ca Product Manager la o companie americana unde servea ca om de legatura intre sediul central si filiala franceza. Doi ani mai tarziu avea sa se alature brandului Cartier din Paris. Abia in 1992 a ajuns la Piaget, unde se implica foarte mult in vanzari, marketing si dezvoltare, iar in 1996, avea sa se mute in Asia ca Managing Director Cartier-Asia Pacific si sa conduca cinci dintre filialele locale. Cand a ajuns CEO Piaget, in 1999, era deja foarte bine familiarizat cu brandul, asa ca i-a fost destul de usor sa lanseze noi boutique-uri exclusiviste in Europa.
"Piaget a fost si va ramane o marca exclusivista. Ceasurile noastre sunt produse in editii limitate tematice. Anul trecut, de pilda, am vorbit despre Limelight Party - sampanie, artificii si lumini de discoteca", explica Philippe Leopold-Metzger pentru Ziarul Financiar.
Dar o marca exclusivista nu poate fi inchipuita decat de un manager la fel de "exclusivist" atunci cand vine vorba despre imagine si stil. Gusturile lui Leopold-Metzger se impart intre costumele Lanvin si vestimentatia de casmir de la Loro Piana. Majoritatea hainelor sale sunt croite pe comanda. "Imi place sa port si Shanghai Tang, cel mai luxos brand de haine din China", marturiseste Philippe Leopold-Metzger. Cu toate acestea, stilul sau este destul de conservator, c