Alina Marcu, director comercial al Medeus: Nu faceam fata cu produsele ambalate in vid catre marile lanturi de magazine. Incercam sa dezvoltam partea de impachetare in vid sau atmosfera controlata pentru produse nefeliate de 250-300 de grame, un segment care nu este inca atins. Producatorul de mezeluri Medeus, cu afaceri de 25 de milioane de euro anul trecut, va majora in acest an bugetul de marketing cu 20%, alocand 1,2 milioane de euro in promovarea produselor, spune Alina Marcu, directorul comercial al companiei.
Aproximativ 40% din productia totala a companiei este directionata catre marile lanturi de magazine, produsele Medeus fiind prezente in toate hipermarketurile din piata, in afara de Kaufland si de reteaua cash&carry Metro.
"Nu faceam fata cu produsele ambalate in vid catre marile lanturi de magazine. Incercam sa dezvoltam partea de impachetare in vid sau atmosfera controlata pentru produse nefeliate de 250-300 de grame, un segment care nu este inca atins", a declarat Alina Marcu.
In acest scop, compania a achizitionat doua noi masini de ambalat in valoare de 300.000 de euro prin intermediul carora va creste productia de repere ambalate.
Potrivit directorului comercial al Medeus, cele doua linii pot acoperi intreaga productie, compania dorind ca incepand din acest an sa impacheteze nu numai preparatele din carne, ci si produsele vrac.
"Cota de piata este impartita in functie de zone, pe Bucuresti este de aproximativ 10%, iar pe Constanta este de 8%. Suntem mai putin prezenti in partea Moldovei pe piata traditionala, dar acoperim toata tara prin lanturile de hipermarketuri", a declarat directorul Medeus.
Compania va lansa in acest an o gama de produse pentru copii.
"Aceasta gama se va numi Liliput si nu va cuprinde mai mult de cinci produse, printre care crenvursti din piept de pui, un parizer, o sunca, un pa