Totalul cheltuielilor de Paste în Statele Unite este estimat la aproximativ 14,4 miliarde de dolari, iar consumatorii vor cheltui, în medie, 135 de dolari cu aceasta ocazie, cu 11% mai mult decât în 2006, anunta un studiu NRF, citat luni Mediapost.com. Potrivit studiului realizat de cea mai mare asociatie de retail din lume, NRF (National Retail Federation), consumatorii americani vor cheltui de Paste cei mai multi bani pe mâncare. În clasamentul sumelor cheltuite pe categorii de produse, dupa mâncare, urmeaza hainele de primavara, apoi cadourile, dulciurile, florile si decoratiile. Consumatorii care vor cheltui cei mai multi bani de Paste sunt cei cu vârste între 25 si 34 de ani (care vor aloca 144 de dolari cheltuielilor cu aceasta ocazie), urmati de categoria 35 – 44 de ani (139 de dolari) si 18 – 24 de ani (137 de dolari). Studiul NRF a fost realizat în perioada 7 – 14 martie pe un esantion de 8.800 de persoane.
Totalul cheltuielilor de Paste în Statele Unite este estimat la aproximativ 14,4 miliarde de dolari, iar consumatorii vor cheltui, în medie, 135 de dolari cu aceasta ocazie, cu 11% mai mult decât în 2006, anunta un studiu NRF, citat luni Mediapost.com. Potrivit studiului realizat de cea mai mare asociatie de retail din lume, NRF (National Retail Federation), consumatorii americani vor cheltui de Paste cei mai multi bani pe mâncare. În clasamentul sumelor cheltuite pe categorii de produse, dupa mâncare, urmeaza hainele de primavara, apoi cadourile, dulciurile, florile si decoratiile. Consumatorii care vor cheltui cei mai multi bani de Paste sunt cei cu vârste între 25 si 34 de ani (care vor aloca 144 de dolari cheltuielilor cu aceasta ocazie), urmati de categoria 35 – 44 de ani (139 de dolari) si 18 – 24 de ani (137 de dolari). Studiul NRF a fost realizat în perioada 7 – 14 martie pe un esantion de 8.800 de persoane.