Peste 40% dintre respondentii unui studiu realizat în 15 tari europene, printre care si România, au declarat ca brandul Coca-Cola nu are o contributie pozitiva în societate, a anuntat vineri Brandrepublic.com. Peste trei sferturi dintre persoanele chestionate au declarat ca sunt dispuse sa plateasca mai mult pentru bunuri produse în mod etic. De asemenea, studiul a avertizat ca marile companii trebuie sa se angajeze în mai multe proiecte sociale si de mediu, pentru a mentine succesul pe care îl au pe piata. Studiul a fost realizat de scoala belgiana de management Vlerick Leuven Ghent în 15 tari europene, precum Belgia, Franta, Germania, Maria Britanie, România si Ungaria. În luna martie, Coca-Cola a încheiat un parteneriat cu L'Oréal prin care va lansa pe piata o bautura pentru sanatate si frumusete, denumita Lumaé, si care va fi comercializata din 2008. The Coca-Cola Company este cel mai mare producator si distribuitor de bauturi non-alcoolice din lume si a avut în 2006 venituri totale de peste 24 de miliarde de dolari. În afara de Coca-Cola, compania mai produce si alte bauturi printre care Sprite, Fanta si Nestea.
Peste 40% dintre respondentii unui studiu realizat în 15 tari europene, printre care si România, au declarat ca brandul Coca-Cola nu are o contributie pozitiva în societate, a anuntat vineri Brandrepublic.com. Peste trei sferturi dintre persoanele chestionate au declarat ca sunt dispuse sa plateasca mai mult pentru bunuri produse în mod etic. De asemenea, studiul a avertizat ca marile companii trebuie sa se angajeze în mai multe proiecte sociale si de mediu, pentru a mentine succesul pe care îl au pe piata. Studiul a fost realizat de scoala belgiana de management Vlerick Leuven Ghent în 15 tari europene, precum Belgia, Franta, Germania, Maria Britanie, România si Ungaria. În luna martie, Coca-Cola a încheiat un parteneriat cu L'Oréal prin care