Hame România, companie specializată pe producţia alimentelor de lungă durată şi a preparatelor reci, a înregistrat o creştere a cifrei de afaceri de la 4,3 milioane de euro în 2005, la Hame România, companie specializată pe producţia alimentelor de lungă durată şi a preparatelor reci, a înregistrat o creştere a cifrei de afaceri de la 4,3 milioane de euro în 2005, la peste 5,1 milioane de euro în 2006. "Acest lucru se explică prin investiţiile majore făcute de Hame în campaniile de publicitate şi de marketing, dar şi prin creşterea cererii de produse pe piaţa FMCG din România", a declarat, pentru Adevărul, directorul general al companiei, Petr Subrt. Planurile de dezvoltare pentru anul în curs vizează în principal lansarea de noi produse şi consolidarea vânzărilor pe anumite segmente de produse, în paralel cu noi investiţii în centre logistice. În 2006, cererea cea mai mare a fost înregistrată la nivelul Hame România, pe segmentul produselor încadrate în categoria premium, în speţă gemuri şi pateuri de 48 de grame, semn că gusturile cosumatorilor încep să fie din ce mai pretenţioase. Preţul nu mai este un element esenţial în alegerea produsului, accentul punându-se tot mai mult pe calitate. "Pentru anul în curs, avem în plan creşterea vânzărilor pe segmentul conservelor de carne, în speţă pate şi carne conservată, precum şi pe partea mâncărurilor gătite", a precizat Subrt. Potrivit acestuia, evoluţia va fi susţinută şi de un nou plan de promovare a companiei Hame România, care va prezenta, în premieră, un mix de media şi marketing mult mai variat. Hame pariază pe pateurile refrigerate şi pe gemurile pentru diabetici Dezvoltarea brandurilor existente în prezent şi comercializate pe piaţa românească va fi dublată de lansări noi de produse, în vederea diversificării portofoliului, şi implicit, pentru atragerea consumatorilor. "În principal, dorim să ne axăm pe creş