Sincronizarea adidasilor cu Ipod-ul in timpul alergarii, o propunere care la inceput putea parea excentrica, a luat contur in urma unei discutii dintre directorii executivi ai Nike si Apple, acum sportivii putand sa contorizeze distanta parcursa si caloriile arse pe acelasi Ipod la care asculta muzica.
Mark Parker, directorul executiv al companiei Nike, si Steve Jobs de la Apple s-au unit pentru a realiza un produs mai mult decat inovator, popularilor adidasi Nike li s-a atasat un senzor, astfel ca alergatorii care asculta muzica la Ipod-ul produs de Apple sa poata monitoriza distanta parcursa si consumul caloric, scrie Bloomberg.
"Ma consider un campion al designului. Daca nu iti place sa risti, devii comun, exact ca toata lumea", a declarat Parker, care a desenat modelul Nike Plus, lansat pe piata in iulie.
Modelul Nike Plus este una dintre inovatiile pe care compania mizeaza pentru a-si creste vanzarile, incercand in acelasi timp sa elimine competitia reprezentata de Adidas si Under Armour. Parker a reorganizat de asemenea echipele de vanzare pentru a comercializa categorii intregi de produse, cum ar fi echipamente de fitness pentru femei, si nu doar un tip de produs, cum sunt tricourile.
Potrivit analistilor, compania Nike, cel mai mare producator de incaltaminte sport la nivel mondial, va raporta o crestere a profitului din trimestrul trei al anului trecut de 1,9%, in conditiile in care produse asemenea celor din colectia Air Force 25, au obtinut cele mai mari vanzari din industrie. Se estimeaza ca vanzarile au crescut cu 8,7 procente in acelasi interval.
Actiunile companiei Nike, cu sediul in Oregon, au crescut cu 28 de procente in ultimul an, inchizand sedintele de tranzactionare din 20 martie la un pret record de 109,25 dolari.
"Investitorii sunt extrem de multumiti de conducerea companiei, si acest lucru se va vedea pe bur