Mâncare bună, bere rece ca gheaţa şi fete frumoase, toate acestea reprezintă deviza lanţului american de restaurante Hooters (cuvânt ce, în argou, desemnează nişte sâni de nota zece). Mâncare bună, bere rece ca gheaţa şi fete frumoase, toate acestea reprezintă deviza lanţului american de restaurante Hooters (cuvânt ce, în argou, desemnează nişte sâni de nota zece). Succesul localurilor este atât de mare, încât europenii s-au gândit să le "împrumute", "pioniere" în acest sens fiind Italia şi Franţa. În oraşe ca Milano, Torino, Roma sau Paris vor apărea, la sfârşitul primăverii, primele restaurante Hooters pe tărâm european. Proprietarii sunt convinşi că ele se vor bucura de acelaşi succes ca şi în America, întrucât vor combina, cu simplitate, cele două mari plăceri ale vieţii: mâncarea bună şi fetele frumoase. Exact ca în SUA, tinerele ospătăriţe, alese pe sprânceană, vor fi îmbrăcate sumar în costume negre sau portocalii şi îşi vor servi clienţii cu multă drăgălăşenie (sunt permise şi răspunsurile sau remarcile uşor maliţioase, dar care să nu depăşească limita bunului-simţ). Un amănunt important: fetele nu au voie să expună niciun tatuaj şi este de preferat ca ele să nu se fardeze. O altă regulă strictă: clienţii nu au voie să le atingă şi nici să le facă vreo propunere indecentă. Cele mai multe dintre ele visează să devină modele sau chiar actriţe, dat fiind că, în SUA, localurile Hooters sunt vizitate deopotrivă de oameni simpli, dar şi de personalităţi din lumea showbizului. Spre deosebire de cele de peste Ocean, unde felurile de mâncare nu reprezintă delicatese culinare, viitoarele restaurante Hooters din Europa îşi propun să-şi atragă clienţii şi cu ajutorul unor meniuri mai sofisticate, care să conţină, alături de berea rece ca gheaţa, fructe de mare ori vânat.