Compania de marketing ad-hoc Research International, cu o prezenta in peste 50 de tari la nivel mondial, isi extinde activitatea si pe piata romaneasca. Aceasta decizie vine dupa ce piata cercetarilor de marketing s-a cifrat la 19,5 milioane de euro in 2005, cu 26% mai mult decat in 2004, confirmand estimarile din ultimii doi ani, referitoare la o dezvoltare sustinuta, pana la o valoare de mai bine de 35 de milioane de euro pana in 2009.
In acest an, compania va pune accentul pe crestere si pregatirea profesionala a echipei de cercetatori pentru implementarea metodologiilor proprietare, echipa estimata ca va ajunge la mai mult de 70 de angajati pana in 2009. "Piata din Europa Centrala si de Est ofera oportunitati foarte mari si genereaza interes din ce in ce mai mare pentru aceasta zona din partea companiilor multinationale din industrii diferite si implicit pentru firmele de cercetare de piata. Compania isi propune ca pana in anul 2009 sa atinga o pozitie dominanta pe piata romaneasca de profil si sa obtina venituri de peste 3 milioane de euro", ne-a declarat Marian Flangea, CEO Research International Romania.
La nivelul Romaniei, Research International considera industriile de date, IT si telecomunicatii, impreuna cu pietele traditionale de cercetare ca fiind cele cu potentialul cel mai ridicat de crestere in urmatorii trei ani. Dezvoltarea in Romania este sustinuta si de interesul manifestat de marile companii multinationale pentru piata romaneasca.
Research International este liderul international in ceea ce priveste cercetarile de marketing de tip ad-hoc. Compania a fost fondata in 1962 si este parte din cel mai mare grup de comunicare de marketing, WPP. Compania de marketing ad-hoc Research International, cu o prezenta in peste 50 de tari la nivel mondial, isi extinde activitatea si pe piata romaneasca. Aceasta decizie vine dupa ce piata cercetar