Agentia Notorious a redecorat hypermarketul Auchan, iar magazinul va comunica afectiv cu clientii, implicându-i si pe angajatii sai, a declarat ieri Bogdan Obrocea, new business director la Notorious. Redecorarea consta în existenta în magazin a unor imagini cu angajatii hypermarket-ului alaturi de texte precum "stiri proaspete. Primesc marfa noua în fiecare zi" si "Verific la rece. si îti garantez igiena produselor". "Noul decor al hypermarketului sustine pozitionarea Auchan, care mizeaza nu pe promotii ce apar si dispar, ci pe avantajele directe ale clientului, pretul mic oferit în fiecare zi pentru toate produsele, prospetimea si calitatea acestora. Iar printre cei care fac acest lucru posibil se numara si personalul magazinului, implicat în relatia directa cu clientii", a declarat directorul de marketing al Auchan, Tiberiu Danetiu, citat într-un comunicat de presa. "Acest nou decor Auchan are ca scop atragerea atentiei clientilor asupra localizarii raioanelor si comunicarea mai eficienta a avantajelor oferite", a declarat, pentru NewsIn, Bogdan Obrocea, new business director la Notorious. Agentia Notorious realizeaza integral comunicarea Auchan începând din luna noiembrie 2006. Tot în domeniul retail-ului agentia s-a ocupat de clienti precum Bricostore, Cora, Domo si Plus. Auchan este unul dintre cei mai mari retail-eri din lume care este prezent în 12 tari si are aproape 400 de hipermarketuri. În România, Auchan a deschis, în 2006, primul hipermarket în Bucuresti, iar planurile de dezvoltare pentru 2007 includ inaugurarea a patru noi magazine, unul în Bucuresti si trei în tara. (NewsIn)
Agentia Notorious a redecorat hypermarketul Auchan, iar magazinul va comunica afectiv cu clientii, implicându-i si pe angajatii sai, a declarat ieri Bogdan Obrocea, new business director la Notorious. Redecorarea consta în existenta în magazin a unor imagini cu angajati