Meciurile din Liga I sunt cele mai urmarite programe din grila. Kanal D e cea mai mare intrare in media romaneasca a unui jucator extern. Compania turceasca Dogan a anuntat, la lansare, ca nivelul investitiei in postul de televiziune se ridica la 35 de milioane de euro.
La coada
Postul lansat de Kanal D in Romania este la mare distanta de principalele generaliste, dupa audienta medie in orase in intervalul 18 februarie-18 martie. De Pro TV, de exemplu, il despart aproximativ 270.000 de telespectatori, iar de B1 TV (codasul traditional) - 6.000. Televiziunea se plaseaza doar inaintea canalelor de nisa muzicale sau de stiinta.
Audienta a fluctuat in aceste prime saptamani de emisie. In prima saptamana, media a fost de 54.000 de persoane, a urcat apoi pana la 80.000 (in a treia) si a coborat la 59.000 in cea de-a patra saptamana.
Amatorul de Kanal D are intre 30 si 60 de ani (aproape 60a din publicul urban), are educatie medie (67,6%) si venituri mari (41,6%).
In intervalul de maxima audienta (Prime-Time), Kanal D sta ceva mai bine (pozitia a 12-a), cu 68.000 de persoane, insa se plaseaza mult dupa principalii competitori declarati, Pro TV si Antena 1.
Intre aceste ore, Pro TV este urmarit de 791.000 de telespectatori, iar Antena 1 de 787.000. Luna analizata arata o surprinzatoare pozitie 6 in prime-time pentru OTV (175.000 de persoane), astfel ca Dan Diaconescu a fost si peste TVR 2, Realitatea TV si Antena 3.
Meciurile, in top
Varfurile de audienta sunt legate de meciurile de fotbal din Liga I transmise de postul TV. Minutul cu cea mai mare audienta de la lansarea Kanal D a fost in timpul partidei Dinamo-Craiova: 620.000 de telespectatori (5,8% rating), la ora 21.45. De altfel, meciul detine deocamdata recordul de audienta medie al unei emisiuni: 399.000 de telespectatori (3,7% rating). @