Producatorul de apa minerala si bauturi racoritoare Perla Harghitei si-a planificat cresterea vanzarilor cu 15% in volum pentru acest an si intrarea pe segmentul de sucuri necarbonatate.
"Este primul an in care bugetul de publicitate trece peste un milion de euro. Campania de notorietate pentru brandul Perla Harghitei a inceput in luna martie, pe tv si radio", a declarat Puskas Istvan, managerul de marketing al companiei Perla Harghitei.
Compania a realizat o cifra de afaceri de 11,5 mil. euro anul trecut, in crestere cu aproape 20% fata de 2005, potrivit datelor Perla Harghitei. Compania a imbuteliat anul trecut un volum total de 75 de milioane de litri de apa minerala si a inaugurat a 5-a linie de productie a fabricii de la Sancraieni (Harghita), destinata intrarii pe segmentul watercooler, cu apa minerala Cristalina. Perla Harghitei si-a planificat dezvoltarea brandului Cristalina in acest an, prin extinderea distributiei prin firme specializate pe acest tip de ser-vicii.
"Anul trecut am pus accent pe pregatirea fabricii in vederea integrarii in UE. Pentru 2007 insa, avem asteptari mari legate de vanzari, o crestere in volum cu 15% fata de anul trecut. Anticipam si o vara foarte calda si lunga, in care marii jucatori din piata, printre care si Perla Harghitei, avand capacitati de productie mari si logistica bine pusa la punct, se vor detasa de ceilalti competitori", a mai spus Puskas Istvan.
Producatorul a lansat anul trecut si apa minerala imbuteliata la sticle de 0,33 si 0,75 litri, care vizeaza clientii din HoReCa (hoteluri si restaurante). "In 2007 ne-am propus sa dezvoltam acest produs nou, compensand astfel trendul descendent al vanzarilor la sticla returnabila clasica, de un litru", a precizat Istvan.
Pe piata apelor minerale, vanzarile in HoReCa au scazut anul trecut pana la aproximativ 8% din totalul volumului, potrivit