Chiar dacă atât numărul expozanţilor cât şi cel al vizitatorilor celui mai mare târg european de tehnologia informaţiei şi comunicaţii, CeBIT, a crescut în acest an faţă de anul trecut, unele nume mari ale industriei renunţă să mai participe la manifestarea anuală din Hanovra, Germania. În schimb, corporaţiile, dar şi specialişti ai industriei par să aleagă târgul de la Hanovra pentru a dezbate în jurul noilor tendinţe şi concepte care guvernează industria IT&C,
Chiar dacă atât numărul expozanţilor cât şi cel al vizitatorilor celui mai mare târg european de tehnologia informaţiei şi comunicaţii, CeBIT, a crescut în acest an faţă de anul trecut, unele nume mari ale industriei renunţă să mai participe la manifestarea anuală din Hanovra, Germania. În schimb, corporaţiile, dar şi specialişti ai industriei par să aleagă târgul de la Hanovra pentru a dezbate în jurul noilor tendinţe şi concepte care guvernează industria IT&C, toate sub semnul internetului ca platformă de comunicare, comerţ şi servicii.
Motivele care au dus la schimbarea de atitudine sunt mai multe, dar au acelaşi numitor comun. „Perioada de desfăşurare a CeBIT e nepotrivită, vine la prea scurt timp după Consumer Electronics Show din Las Vegas (cel mai mare târg de electronice de pe piaţa americană – n.r.) şi Congresul 3GSM din Barcelona, aşa că nu prea mai avem ce noutăţi să prezentăm deci nu mai are rost să închiriem un stand“, spune Oh You-Rok, manager DS Europe Group IT Marketing Team la LG. În schimb, compania a ales să închirieze spaţii în apropierea centrului expoziţional pentru cei care vor să afle amănunte despre produsele şi serviciile companiei. Angajat în „războiul formatelor de stocare“ de generaţie viitoare, dintre adepţii standardului Blu-ray – susţinut în principal de Sony, Samsung şi LG – şi cei ai formatului HD-DVD – Microsoft şi Tosh