AgenTia Judeteana de Ocupare a Fortei de Munca Cluj (AJOFM) a anuntat ca va demara luna viitoare o campanie de recrutare pentru Nokia. Oficialii AJOFM considera ca investitia Nokia la Cluj va constitui un boom major pe piata de recrutare clujeana, urmand sa fie angajate aproximativ 15.000 de persoane.
"Investitia Nokia va fi pentru noi o provocare pentru ca se vor crea peste zece mii noi locuri de munca, pe parcursul a cinci ani", a declarat pentru ZF Transilvania directorul executiv al Agentiei Judetene de Ocupare a Fortei de Munca Cluj, Daniel Don.
In acest sens, AJOFM Cluj va derula dupa Sarbatorile de Paste, in scolile si facultatile clujene, o campanie de informare asupra locurilor de munca ce vor fi disponibibile in urmatorii ani.
"Una din probleme este faptul ca tinerii nu sunt informati, in scoli nu se fac informari asupra posibilitatilor de angajare pe care le au", a explicat Don.
Directorul AJOFM a comparat investitia Nokia cu cea facuta de Alcatel la Timisoara, locurile de munca create si salariile oferite de acestia aducand Timisoara pe locul doi in tara la capitolul venituri nete pe cap de locuitor. El a mai precizat ca institutia pe care o conduce va juca un rol extrem de important in ceea ce priveste selectia de personal pentru concernul finandez.
"Nicio firma privata de recrutare nu va reusi sa acopere cei 15.000 de angajati de care Nokia are nevoie. Pana in 2008, vor avea nevoie de 1.300 - 2.000 de angajati. Recrutarea angajatilor de catre o firma privata ar costa inca 2-3 milioane de euro, pe langa investitia anuntata", a explicat Don.
In aceste conditii, serviciile oferite de AJOFM Cluj s-ar putea dovedi mult mai tentante pentru investitorii straini.
AgenTia Judeteana de Ocupare a Fortei de Munca Cluj (AJOFM) a anuntat ca va demara luna viitoare o campanie de recrutare pentru Nokia. Oficialii AJOFM co