Jocurile video de tip MMO, care se joacă pe internet, sunt atât de tentante, încât toţi cei care le încearcă devin dependenţi Un reporter de la cotidianul "The Times" a primit ca Jocurile video de tip MMO, care se joacă pe internet, sunt atât de tentante, încât toţi cei care le încearcă devin dependenţi Un reporter de la cotidianul "The Times" a primit ca sarcină de serviciu să intre în lumea virtuală a jocului "World of Warcraft" şi să scrie un articol despre MMO-uri. Caitilin Moran, o doamnă în vârstă de 31 de ani, ca să afle ce înseamnă MMO a fost nevoită să caute într-un dicţionar: un MMO este un aşa-numit "Massive Multiplayer Online", adică un joc care se joacă pe internet, la care pot participa milioane de indivizi. Primul pas a fost alegerea unui personaj. Putea fi, practic, orice: om sau un minotaur păros, bărbat sau femeie, personaj bun sau rău etc. A ales să fie un pitic rău, bărbos şi înarmat cu o secure cu două lame. Prima întâlnire: "LOL, băi piticule!" Primul personaj pe care l-a întâlnit i-a dat un şut şi a azvârlit-o de pe drum, strigându-i: "LOL, băi piticule". Îngrijorată că nu ştie o parolă importantă, Caitilin a apelat din nou la dicţionar: LOL înseamnă "laugh out loud", adică "râs cu voce tare". Prin urmare, nu era nimic important. Şi şi-a văzut de drum. După trei ore, era deja în căutarea "Jurnalului gremlinului Barbă Albă" şi scotocea "noaptea" printr-o grotă plină de Troggi Rockjaw, în timp ce ziua lucra ca vânător de mistreţi, care se vindeau foarte bine. Până la trei dimineaţa, trei zile la rând Povestea aventurilor piticului bărbos este la fel de fascinantă ca un roman de aventuri. Diferenţa e că participi la scrierea lui. Cu cât ajungi să fii mai important în această lume virtuală, cu atât aventurile tale sunt mai cunoscute şi sute de mii de jucători pot depinde, la un moment dat, de decizia ta. Deci, cu cât eşti mai bun, cu atât tr