Giampaolo Manzonetto, administrator al Parmalat Romania: Nu am atins valoarea vanzarilor estimata anul trecut pentru ca lansarea produsului Santal Top, programata initial pentru primavara, a fost realizata in luna august a anului trecut, din cauza unor investitii suplimentare in linia de productie. Compania Parmalat Romania, producatorul bauturilor racoritoare Santal, si-a planificat vanzari de 17 mil. litri in acest an si un ritm de crestere de doua ori mai mare fata de perioada precedenta.
Compania a inregistrat o cifra de afaceri de 12,2 mil. euro pe piata locala anul trecut, in crestere cu peste 15% fata de 2005, si un EBITDA (profit operational) de aproape 2 mil. euro. "Vanzarile Santal au crescut anul trecut cu 20% in volum, la peste 12 milioane de litri, ca urmare a investitiilor in liniile de productie", afirma Giampaolo Manzonetto, administrator al Parmalat Romania. El estima in 2006 vanzari de 14 mil. euro pentru intregul an.
"Nu am atins valoarea vanzarilor estimata anul trecut pentru ca lansarea produsului Santal Top, programata initial pentru primavara, a fost realizata in luna august a anului trecut, din cauza unor investitii suplimentare in linia de productie", explica Manzonetto.
Reprezentantul companiei spune ca intensificarea competitiei pe piata si agresivitatea concurentilor au determinat investitii in promovare peste valoarea planificata initial de companie, ceea ce a dus la revizuirea in jos a estimarilor de profit pentru 2006.
Lansarea bauturii racoritoare still drink Santal Top, imbuteliata in ambalaj pet, si a unui nou ambalaj din carton pentru alte produse ale companiei, a implicat investitii de 2 mil. euro in fabrica detinuta de Parmalat langa Bucuresti. Suma cumulata a investitiilor realizate pe partea de productie, in fabrica Parmalat Romania, a ajuns la peste 15 mil. euro in prezent, potrivit datelor co