George Naghi, presedintele Aldis: In domeniul productiei de mezeluri nu vad cresteri spectaculoase anul acesta, noi am fi multumiti sa avem cresteri la nivelul celor de anul trecut, insa sigur vom avea cresteri pe segmentul pe care ne dezvoltam in prezent, in sacrificarea animalelor, transarea si vanzarea carnii sub stare proaspata.
George Naghi, presedintele si actionarul majoritar al companiei Aldis, spune ca intentioneaza sa renunte la reteaua de magazine pe care o detine, pe fondul dezvoltarii puternice a segmentului de retail pe plan local.
"Treptat vom renunta la magazine si ceea ce vom pierde noi se va repartiza in retelele de retail, fiindca numarul marilor lanturi de magazine va creste chiar daca vrem, chiar daca nu vrem, si retailul va ajunge sa ocupe piata care revine acum magazinelor mici", a explicat George Naghi.
Aldis detine o retea de 50 de magazine, cu suprafete de aproximativ 40-50 de metri patrati, atat in Calarasi, unde se afla centrul de productie al companiei, cat si in marile orase ale tarii.
Potrivit presedintelui Aldis, in 2007 ritmul de crestere al pietei va incetini, singurele segmente de piata care isi vor continua cresterea fiind cel al salamurilor crud-uscate, al specialitatilor si al carnii proaspete.
"In domeniul productiei de mezeluri nu vad cresteri spectaculoase anul acesta, noi am fi multumiti sa avem cresteri la nivelul celor de anul trecut, insa sigur vom avea cresteri pe segmentul pe care ne dezvoltam in prezent, in sacrificarea animalelor, transarea si vanzarea carnii sub stare proaspata", a declarat reprezentantul Aldis.
Compania asteapta anul acesta o crestere de aproximativ 50% pe segmentul de carne proaspata, in conditiile in care anul trecut acest segment nu reprezenta nici 3% din ponderea desfacerii carnii proaspete in comparatie cu productia de mezeluri.
"Avem avantaj ca av