Subsidiara din Romania a producatorului de bere Heineken a inregistrat anul trecut o crestere de 24% a cifrei de afaceri si si-a mentinut pozitia de lider al pietei de bere din România pentru cel de-al saptelea an consecutiv, cu o cota de piata de 26.7%, informeaza un comunicat al companiei. Heineken Romania intentioneaza sa investeasca 80 de milioane de euro in urmatorii trei ani în modernizarea sistemelor tehnologice din fabricile de bere pe care le detine. "Îmi face placere sa anun
Subsidiara din Romania a producatorului de bere Heineken a inregistrat anul trecut o crestere de 24% a cifrei de afaceri si si-a mentinut pozitia de lider al pietei de bere din România pentru cel de-al saptelea an consecutiv, cu o cota de piata de 26.7%, informeaza un comunicat al companiei. Heineken Romania intentioneaza sa investeasca 80 de milioane de euro in urmatorii trei ani în modernizarea sistemelor tehnologice din fabricile de bere pe care le detine.
"Îmi face placere sa anunt ca în anul 2006 ne-am îndeplinit atât obiectivele stabilite la nivel financiar, dar si la nivel comercial", a declarat Edwin Botterman, presedinte & CEO, Heineken România.
In 2006 Heineken România a obtinut o crestere a volumului de vanzarilor de 20%, si a vândut 4,3 milioane de hectolitri de bere. Berea Heineken a inregistrat o crestere a vanzarilor de 40%.
Heineken Romania a lansat anul trecut prima bere premium intr-un ambalaj PET (ambalaj de plastic), berea Ciuc, aceasta primind si o varianta de iarna, Ciuc Winter.
De asemenea, compania a lansat marca Golden Brau pe segmentul de PET la doi litri. Marca Bucegi a înregistrat, de asemenea, o crestere peste media pietei , se mai arata in comunicat.
În 2007, Heineken estimeaza ca piata de bere va avea o dezvoltare în