sursa foto: maxwelledison.blogspot.com
Site-urile pe care au fost scoase la vanzare bilete pentru concertul Rolling Stones au fost nefunctionale si joi, pentru cea de-a doua zi consecutiv. Dupa ce termenul limita pentru remediere a fost schimbat de mai multe ori, in seara zilei de joi acestea nu erau inca functionale. Responsabilitatea pentru bunul mers al celor doua site-uri apartine unei companii membre a RTC Group.
Reprezentantii Vodafone, sponsorul evenimentului, au declarat ca termenul de achizitionare a biletelor de catre abonatii sai va fi prelungit pana pe data de 2 aprilie inclusiv.
Prima zi (miercuri, 28 martie) in care abonatii companiei de telefonie mobila ce va sponsoriza evenimentul au putut achizitiona bilete on-line a coincis cu paralizarea completa a celor doua site-uri - www.dol.ro si www.ticketpoint.ro.
A urmat apoi o succesiune de anunturi care dadeau ca sigura remedierea problemelor cauzate - dupa cum sustin reprezentantii RTC - de numarul mare de vizitatori.
Dupa patru termene de remediere nerespectate, Vodafone a informat joi dupa-amiaza ca a decis mutarea celor doua site-uri pe un server international, capabil sa sustina un trafic pe masura evenimentului organizat.
Vodafone, Events Romania si RTC in febra organizarii
Vodafone, sponsorul evenimentului, a desemnat compania Events Romania sa se ocupe de organizarea concertului ce va avea loc pe data de 17 iulie la Bucuresti. Events Romania, la randul ei, a insarcinat o companie ce face parte din RTC Group cu vanzarea on-line a biletelor pentru concert.
Surse apropiate evenimentului au precizat pentru HotNews ca in contractul Vodafone-Events Romania se specifica clar ca site-urile pe care se vor vinde biletele sa fie gazduite de servere internationale capabile sa sustina traficul, preconizat a fi foarte mare. Aceasta