Bogdan Carcu, presedintele Curiero: Companiilor din Romania le lipseste orientarea spre o nisa, curieratul local, specific (customizat) si adaptat nevoilor unor mari clienti, viziunea si investitiile facute in domeniul IT, procedurile si Quality Management Controlul si mai ales le lipseste o echipa de management performanta.
Piata de curierat din Romania isi mentine dinamica de crestere de circa 20%-30% pe an, insa nu toate companiile pot tine pasul cu dezvoltarea.
Avansul pe piata curieratului presupune investitii pe masura, motiv pentru care unele companii medii si mici si-au anuntat deja vanzarea. Mai mult decat atat, odata cu maturizarea pietei si cu intrarea altor jucatori internationali, companiile din Romania au nevoie de o strategie care sa ii diferentieze de ceilalti.
Bogdan Carcu, presedintele Curiero: Companiilor din Romania le lipseste orientarea spre o nisa, curieratul local, specific (customizat) si adaptat nevoilor unor mari clienti, viziunea si investitiile facute in domeniul IT, procedurile si Quality Management Controlul si mai ales le lipseste o echipa de management performanta.
Piata de curierat din Romania isi mentine dinamica de crestere de circa 20%-30% pe an, insa nu toate companiile pot tine pasul cu dezvoltarea.
Avansul pe piata curieratului presupune investitii pe masura, motiv pentru care unele companii medii si mici si-au anuntat deja vanzarea. Mai mult decat atat, odata cu maturizarea pietei si cu intrarea altor jucatori internationali, companiile din Romania au nevoie de o strategie care sa ii diferentieze de ceilalti.