De ce ati schimbat grila?
Ne apropiem de implinirea unui an de la lansare si trecem intr-o alta etapa de dezvoltare, din toate punctele de vedere. Anul trecut am creat o noua nisa in piata televiziunilor.
Timp de un an ne-am jucat in piata asta, am vazut daca ce am propus pietei a fost corect si unde trebuie sa avem reglaje, iar acum intram intr-o etapa de consolidare a produsului.
Ce nu a mers in vechea grila?
Din punctul de vedere al realizarilor, al veniturilor si costurilor editoriale, al logisticii sintem in grafic.
Insa am avut o reactie de la public care este generatorul acestei schimbari. Ne-am concentrat atentia la inceput pe un public foarte restrins: patroni, manageri, reprezentanti ai autoritatilor economice.
De asemenea, am fost identificati ca o televiziune care vorbeste foarte mult despre piata de capital. Asta si pentru ca ne-am asumat o misiune pe care am decla-rat-o public -misiunea de a dezvolta piata de capital.
Este o misiune pe care ne-o asumam in continuare, dar nu putem sa ii dam la o parte pe toti ceilalti potentiali telespectatori ai nostri care sint interesati realmente de ce fac cu banii lor.
Si de aceea marea schimbare de la The Money Channel, incepind cu noua grila, este ca largim unghiul de public-tinta.
Care va fi ponderea dintre produsele orientate catre consum si cele catre business?
As spune jumatate-jumatate, din perspectiva acoperirii in termeni de timp a celor doua segmente.
De exemplu, noua grila are doua zone mari de orientare: working hours, intre orele 7.00 - 8.00 pina in jurul orei 16.00, in care dam informatii ce au imediata legatura cu evenimentele pietelor,
inclusiv pietele financiare, burse, banci, curs valutar - stiri despre ce se intimpla acum si care pot influenta deciziile investito