Branduri nationale si internationale, peste 800 de locuri de parcare, aripa noua a centrului comercial Bucuresti Mall se pregateste de inaugurare. Valoarea investitiei se ridica la 20 de milioane de euro.
Debenham’s, Esprit, Promod, Parfois, Nine West, Springfield, Ziggo, Opticris, Nara Camicie, Swarovsky, Cellini Time, Accessorize, Timberland/Nautica, Tommy Hilfiger, Lacoste, Gant, Optiplaza, Lazzaro Argento, Oxette, Stefanel, Levi’s, Kenvelo, D&G Monte Napoleone, Time Out, Bata, Koton, Oltre si Starbucks sunt doar o parte dintre cele 45 de branduri autohtone si internationale care vor fi prezente in Bucuresti Mall.
Primul centru comercial din Romania, deschis in 1999, in urma unei investitii de 35 de milioane de euro, ofera, la ora actuala, o larga varietate de magazine cu renume international si national, restaurante, bowling, cazinou electronic, cinema, cafenele si toate conditiile moderne necesare unui centru comercial de prima clasa.
Investitii de 135 milioane de euro
Anchor Grup, unul dintre cei mai importanti jucatori pe piata imobiliara din Romania, detine in Capitala doua centre comerciale: Bucuresti Mall si Plaza Romania. Compania, care are un capital de investitii de 135 de milioane de euro numai in Bucuresti, mai are in stadiu de constructie o serie de proiecte ce vor atrage investitii de 105 milioane de euro. Anchor Grup a dezvoltat centre comerciale, cladiri de birouri si ansambluri rezidentiale. Anchor Grup este parte a Grupului Fiba, ce activeaza in domeniile financiar, retail, imobiliar. La ora actuala, Fiba Holding detine 43 de companii in 10 tari.
Branduri nationale si internationale, peste 800 de locuri de parcare, aripa noua a centrului comercial Bucuresti Mall se pregateste de inaugurare. Valoarea investitiei se ridica la 20 de milioane de euro.
Debenham’s, Esprit, Promod, Parfois, Nine West, Sp