O celebra firma de studii si consultanta, Roland Berger, a dat publicitatii un raport in care a evidentiat ca pana in anul 2012 piata automobilelor va fi invadata de masinile cu pret mic. Conform studiului citat de cotidianul italian La Repubblica, doua companii din India si China se vor lupta pentru mentinerea in topul vanzarilor masinilor 'low-cost' cu Dacia romaneasca, in speta cu Dacia Logan. Pentru a contracara ascensiunea Daciei Logan, compania indiana 'Tata' si chinezii de la 'Chery' au O celebra firma de studii si consultanta, Roland Berger, a dat publicitatii un raport in care a evidentiat ca pana in anul 2012 piata automobilelor va fi invadata de masinile cu pret mic. Conform studiului citat de cotidianul italian La Repubblica, doua companii din India si China se vor lupta pentru mentinerea in topul vanzarilor masinilor 'low-cost' cu Dacia romaneasca, in speta cu Dacia Logan. Pentru a contracara ascensiunea Daciei Logan, compania indiana 'Tata' si chinezii de la 'Chery' au
O celebra firma de studii si consultanta, Roland Berger, a dat publicitatii un raport in care a evidentiat ca pana in anul 2012 piata automobilelor va fi invadata de masinile cu pret mic. Conform studiului citat de cotidianul italian La Repubblica, doua companii din India si China se vor lupta pentru mentinerea in topul vanzarilor masinilor 'low-cost' cu Dacia romaneasca, in speta cu Dacia Logan.
Pentru a contracara ascensiunea Daciei Logan, compania indiana 'Tata' si chinezii de la 'Chery' au dezvoltat, fiecare, un proiect de autoturism cu pret scazut, care se pare ca vor intra pe piata mondiala in cursul anului 2008. Consultantii de la Roland Berger au apreciat ca in urmatorii cinci ani se vor vinde 50 de milioane de autovehicule la nivel mondial, dintre care 18 milioane vor fi cele cu pret scazut. Conform acelorasi specialisti, cea care va lua un avant puternic si ar putea