Agentia de publicitate Headvertising a castigat patru trofee, plus Marele premiu, la cea de-a patra editie a Galei Effie, care premiaza cele mai eficiente campanii de publicitate.
Headvertising a primit Marele premiu pentru campania ce promova trecerea „Gazetei sporturilor” la un format mai mic. Celelalte doua agentii nominalizate la trofeul Grand Effie au fost Next Advertising, pentru campania la mezelurile Salonta, si Graffiti BBDO, pentru spotul „Ghidul”, care promova Banca Romaneasca.
Agentia s-a impus la categoria „financiar”, cu reclama „Piticii”, pentru HVB, dar a castigat si doua bronzuri pentru spoturile la „Grania” si „Dolce”.
Categorii fara premii
GMP a cumulat tot patru premii (din care trei de aur si un argint), printre reclamele castigatoare fiind cea pentru „Rosia Montana” si pentru incurajarea consumului de carne de pui („Puiul gatit nu-ti face rau”).
La editia din acest an a Effie, din cele 71 de campanii inscrise, 54 au fost nominalizate finaliste, iar 37 au fost premiate (1 Grand Effie, 14 Gold Effie, 10 Bronze Effie, 12 Silver Effie).
Nu mai putin de opt categorii au incheiat festivalul fara castigatorul „aurului”. Intr-o alta categorie, campania pentru Dacia Logan Break a concurat de una singura si a iesit pe locul... 3, obtinand doar un trofeu de bronz.
integral in EvZ
Agentia de publicitate Headvertising a castigat patru trofee, plus Marele premiu, la cea de-a patra editie a Galei Effie, care premiaza cele mai eficiente campanii de publicitate.
Headvertising a primit Marele premiu pentru campania ce promova trecerea „Gazetei sporturilor” la un format mai mic. Celelalte doua agentii nominalizate la trofeul Grand Effie au fost Next Advertising, pentru campania la mezelurile Salonta, si Graffiti BBDO, pentru spotul „Ghidul”, care promova Banca Romaneasca. @