Debutul TIBCO, târgul bunurilor de consum, a fost unul timid, mulţi dintre expozanţi aranjându-şi încă standurile şi la câteva ore de la deschidere. Altădată era cel mai mare târg, Debutul TIBCO, târgul bunurilor de consum, a fost unul timid, mulţi dintre expozanţi aranjându-şi încă standurile şi la câteva ore de la deschidere. Altădată era cel mai mare târg, unde erau expuse vârfurile din gama produselor româneşti şi ultimele noutăţi din Europa estică. Astăzi însă interesul publicului a scăzut, mai ales datorită dezvoltării târgurilor specializate, dar şi a abundenţei de produse. Oferta este şi acum destul de largă, de la covoare, obiecte de decor şi mobilier până la mirodenii, sortimente de ciocolată belgiană şi conserve sau borcane. În weekend, expozanţii speră să aibă mai mulţi vizitatori. Pe partea de agrement, produsele par a se fi diversificat. Nu au lipsit arcurile (pachet promoţional arc, patru săgeţi şi ţintă - 750 de lei), bărcile de pescuit (990 - 1.790 de lei), aeromodelele (elicoptere 300 - 1.000 de euro, maşini de competiţie - 800 de lei) sau îmbrăcămintea specifică pentru sport (hanorac fitness - 40 de lei, echipament complet - 90 de lei). Situaţia arată mai bine la Târgul de Turism, unde expozanţii spun că marele succes înregistrat anul acesta se datorează în parte şi faptului că cele trei târguri de la ROMEXPO se desfăşoară în paralel.
Astfel încât, mulţi vizitatori de la TIBCO şi-au îndreptat atenţia către "hipermarketul de turism". TIBCO, Expo Sport şi Agrement şi Târgul de Turism reunesc, în acest weekend, la ROMEXPO, peste 600 de firme din aproximativ 36 de ţări.