BRD-SocGen, a doua mare banca din sistem, a semnalat la sfarsitul saptamanii trecute o tentativa de frauda la adresa clientilor sai, prin intermediul unor mesaje e-mail in care li se cerea divulgarea unor date personale de identificare bancara. Aceasta metoda, frecvent utilizata in strainatate, a primit denumirea de "phishing". In cazul BRD, clientii au primit un mesaj e-mail ca venind din partea bancii, prin care li se cerea accesarea unui site identic cu cel al serviciului de Internet banking "www.brd-net.ro". Pe acest site li se cerea completarea unor date personale (user name, parola, numar de card, data expirarii cardului, PIN). Un mesaj asemanator au primit in decembrie anul trecut clientii Raiffeisen Bank, iar clientii BCR au fost "atacati" in vara trecuta. Bancile au actionat de fiecare data pentru blocarea acestor site-uri, insa astfel de tentative de furt pot aparea oricand. In aceste conditii, bancherii subliniaza ca datele personale de identificare nu trebuie dezvaluite sub niciun pretext, nici chiar bancii. BRD-SocGen, a doua mare banca din sistem, a semnalat la sfarsitul saptamanii trecute o tentativa de frauda la adresa clientilor sai, prin intermediul unor mesaje e-mail in care li se cerea divulgarea unor date personale de identificare bancara. Aceasta metoda, frecvent utilizata in strainatate, a primit denumirea de "phishing". In cazul BRD, clientii au primit un mesaj e-mail ca venind din partea bancii, prin care li se cerea accesarea unui site identic cu cel al serviciului de Internet banking "www.brd-net.ro". Pe acest site li se cerea completarea unor date personale (user name, parola, numar de card, data expirarii cardului, PIN). Un mesaj asemanator au primit in decembrie anul trecut clientii Raiffeisen Bank, iar clientii BCR au fost "atacati" in vara trecuta. Bancile au actionat de fiecare data pentru blocarea acestor site-uri, insa ast