Din cauza acestui eveniment, BRD, a doua banca din Romania, in functie de active, si-a avertizat clientii serviciului sau de Internet banking sa nu dezvaluie datele personale, cum ar fi parola, numarul cardului, codul PIN etc.
"Mesajul e-mail a fost transmis ca venind in mod aparent din partea BRD si solicita accesarea unui site cu design identic cu cel al serviciului de Internet banking www.brd-net.ro in scopul completarii unor date personale (user si parola, numar card, data expirarii cardului, PIN-ul).
BRD-Groupe Societe Generale a luat imediat masuri pentru blocarea acestei tentative de furt de date personale, iar securitatea sistemului informatic care sustine functionarea serviciului de Internet banking BRD-Net nu a fost niciun moment pusa in pericol", se arata intr-un comunicat al bancii.
Integral in Curierul National
Din cauza acestui eveniment, BRD, a doua banca din Romania, in functie de active, si-a avertizat clientii serviciului sau de Internet banking sa nu dezvaluie datele personale, cum ar fi parola, numarul cardului, codul PIN etc.
"Mesajul e-mail a fost transmis ca venind in mod aparent din partea BRD si solicita accesarea unui site cu design identic cu cel al serviciului de Internet banking www.brd-net.ro in scopul completarii unor date personale (user si parola, numar card, data expirarii cardului, PIN-ul).
BRD-Groupe Societe Generale a luat imediat masuri pentru blocarea acestei tentative de furt de date personale, iar securitatea sistemului informatic care sustine functionarea serviciului de Internet banking BRD-Net nu a fost niciun moment pusa in pericol", se arata intr-un comunicat al bancii.
Integral in Curierul National